注册 登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

wendy

`

 
 
 

日志

 
 
关于我

靜靜生活 慢慢老去 ...

网易考拉推荐

臨時的决定  

2010-06-26 19:05:03|  分类: 個人日誌 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

 

今日落咗一日嘅雨.

從早上到宜家未停過..

落天氣就冇咁熱,凉爽好多!

早上朋友打電話俾我嗌出去飲茶,約咗幾個禮拜嘅啦,因為人唔齊所以都大家都冇出嚟!

其實今日都仲爭一個人0架,哈哈 ..但我哋太耐冇見啦,爭一個都唔理照出喇 ..哈哈 臨時的决定 - wendy - wendy

落實地點去邊度,我位B朋友眞喺好好..佢話落雨呀不如我過嚟兜賣妳啦.

我喺一個好驚麻煩到朋友嘅人,我話唔驚啦.咁近我自己行去得嘅喇..B朋友話我去兜埋N 朋友哦順便呀嘛!

呵呵..

我諗咗諗啦..咁呀..好呀..嘻嘻 臨時的决定 - wendy - wendy

10點半出門..

0岩走到樓下,佢哋眞喺快呀,我一落到去姐.佢哋又到咗啦...

上到車..我唔知做乜鬼,突然話,不如我哋去東門行街嘍..哈哈..自己都唔知自己做突然話要去東門.臨時的决定 - wendy - wendy

其實落雨濕濕話走去行街眞喺傻傻哋嘅我..

朋友又話OK喎..話唔定都好耐冇去..咁就去果邊食嘢喇.

就咁様事先話去飲差,茶就冇去飲喇,去到東門食茶餐廳..食完嘢行咗上去太陽百貨.

突然去行街原來眞喺會買得多嘢d嫁,平時諗好話去shopping,喺乜都買唔到嘅..我今日收獲咗不少.有收獲..但荷包薄咗..臨時的决定 - wendy - wendy

行到2點半..B朋友收到老公CALL。。要閃喇..

大家似乎未行够,有啲不捨得閃.但老公call唔捨得閃都要閃嘅喇..嘿嘿..唯有下次再去行過 ..

早返嚟都好.我仲有時間去做健身..於是乎我又上咗去健身房玩咗個幾鐘先返屋企!

今日過得眞喺好充實嘍,估唔到臨時嘅决定都幾好,一日裡面做齊咗幾様嘢....嗯唔錯..臨時的决定 - wendy - wendy臨時的决定 - wendy - wendy

  评论这张
 
阅读(70)| 评论(11)
推荐

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018